DAHA İYİ TASARIM HİZMETLERİ VARLIK NEDENİNİ İSMİNE TAŞIMIŞ
BİR “MARKA TASARIMI OFİSİ”

NE YAPAR?

Sıfırdan kurulacak bir şirket, çıkarılacak bir ürün, sunulacak bir hizmet ya da var olanların yan-alt markaları için
isim çalışmaktan başlayıp görsel kimlik oluşturmaya uzanan markalaştırma olgusunun ilk yaratım sürecini yönetir.

NASIL YAPAR?

İşi doğru yapmak için işe doğru brifi almakla başlar. Doğru brifi oluşturmak, işin ruhunu anlamak için doğru soruları sormaktan ve
yanıtları sorgulamaktan geçer. Farklı olmak, fark yaratabilmek için inandırıcı nedenlerimiz var mı.
Hedeflerimiz varlık nedenimizle, değerlerimizle, becerilerimizle örtüşüyor mu. Öncelikle bunlara bakarız.
Brif içimize sindikten sonra mottomuza döneriz :
“Aklını eline topla; yaz-çiz-tasarla.”
Gerekliliğe göre isim çalışması, motto, logo, grafik kimlik, etiket, ambalaj, pop, stand giydirme, kıyafet… Hep daha iyisini tasarlarız.

NEYE İNANIR?

Her markanın bir ruhu olması gerekir. O ruh markanın yaşam öyküsünde vardır.
Önemli olan onu ortaya çıkarmak, beğenilir, benimsenir ve sevilir kılmaktır.
Bunu başarmanın yolu ise ‘sahici/gerçek’ olmaktan/davranmaktan geçer.
Tasarım da tüm bu ögeleri en yalın haliyle yansıttığı oranda başarılıdır.

KİMLERLE ÇALIŞIR?

Sektör, coğrafya, dil ayrımı gözetmeksizin; işine, üretimine saygısı olan, hedef kitlesinin hoşnutluğu için kaygı duyan;
markalaşmanın zamana (sürdürülebilirliğe), inanca (vazgeçmemeye) ve imkana (fikirsel/parasal) bağlı olduğuna inanan
kişi, kurum ve kuruluşlarla çalışırız.

cin-kapanci
cigdem-ozovali
serife-kart
oyku-gulata
yesim-endes

DAHA İYİ TASARIM HİZMETLERİ
VARLIK NEDENİNİ İSMİNE TAŞIMIŞ

BİR “MARKA TASARIMI OFİSİ”

NE YAPAR?

Sıfırdan kurulacak bir şirket, çıkarılacak bir ürün,
sunulacak bir hizmet ya da var olanların yan-alt markaları için
isim çalışmaktan başlayıp görsel kimlik oluşturmaya uzanan
markalaştırma olgusunun ilk yaratım sürecini yönetir.

NASIL YAPAR?

İşi doğru yapmak için işe doğru brifi almakla başlar.
Doğru brifi oluşturmak, işin ruhunu anlamak için doğru soruları sormaktan ve
yanıtları sorgulamaktan geçer.
Farklı olmak, fark yaratabilmek için inandırıcı nedenlerimiz var mı.
Hedeflerimiz varlık nedenimizle, değerlerimizle, becerilerimizle örtüşüyor mu.
Öncelikle bunlara bakarız.
Brif içimize sindikten sonra mottomuza döneriz :
“Aklını eline topla; yaz-çiz-tasarla.”
Gerekliliğe göre isim çalışması, motto, logo, grafik kimlik,
etiket, ambalaj, pop, stand giydirme, kıyafet…
Hep daha iyisini tasarlarız.

NEYE İNANIR?

Her markanın bir ruhu olması gerekir. O ruh markanın yaşam öyküsünde vardır.
Önemli olan onu ortaya çıkarmak, beğenilir, benimsenir ve sevilir kılmaktır.
Bunu başarmanın yolu ise ‘sahici/gerçek’ olmaktan/davranmaktan geçer.
Tasarım da tüm bu ögeleri en yalın haliyle yansıttığı oranda başarılıdır.

KİMLERLE ÇALIŞIR?

Sektör, coğrafya, dil ayrımı gözetmeksizin;
işine, üretimine saygısı olan, hedef kitlesinin hoşnutluğu için kaygı duyan;
markalaşmanın zamana (sürdürülebilirliğe), inanca (vazgeçmemeye) ve
imkana (fikirsel/parasal) bağlı olduğuna inanan
kişi, kurum ve kuruluşlarla çalışırız.

cin-kapanci
cigdem-ozovali
serife-kart
yesim-endes
oyku-gulata
cin-kapanci
cigdem-ozovali
serife-kart
oyku-gulata
yesim-endes

DAHA
İYİ TASARIM HİZMETLERİ
VARLIK NEDENİNİ
İSMİNE TAŞIMIŞ

BİR “MARKA TASARIMI OFİSİ”

NE YAPAR?

Sıfırdan kurulacak bir şirket,
çıkarılacak bir ürün,
sunulacak bir hizmet ya da
var olanların yan-alt markaları için
isim çalışmaktan başlayıp
görsel kimlik oluşturmaya uzanan
markalaştırma olgusunun
ilk yaratım sürecini yönetir.

NASIL YAPAR?

İşi doğru yapmak için
işe doğru brifi almakla başlar.
Doğru brifi oluşturmak,
işin ruhunu anlamak için
doğru soruları sormaktan ve
yanıtları sorgulamaktan geçer.
Farklı olmak,
fark yaratabilmek için
inandırıcı nedenlerimiz var mı.
Hedeflerimiz varlık nedenimizle,
değerlerimizle, becerilerimizle
örtüşüyor mu.
Öncelikle bunlara bakarız.
Brif içimize sindikten sonra
mottomuza döneriz :

“Aklını eline topla; yaz-çiz-tasarla.”
Gerekliliğe göre isim çalışması,
motto, logo, grafik kimlik,
etiket, ambalaj, pop,
stand giydirme, kıyafet…
Hep daha iyisini tasarlarız.

NEYE İNANIR?

Her markanın
bir ruhu olması gerekir.
O ruh markanın
yaşam öyküsünde vardır.
Önemli olan onu ortaya çıkarmak,
beğenilir, benimsenir ve
sevilir kılmaktır.
Bunu başarmanın yolu ise
‘sahici/gerçek’ olmaktan/
davranmaktan geçer.
Tasarım da tüm bu ögeleri
en yalın haliyle yansıttığı
oranda başarılıdır.

KİMLERLE ÇALIŞIR?

Sektör, coğrafya, dil ayrımı
gözetmeksizin; işine, üretimine
saygısı olan, hedef kitlesinin
hoşnutluğu için kaygı duyan;
markalaşmanın zamana
(sürdürülebilirliğe),
inanca (vazgeçmemeye) ve
imkana (fikirsel/parasal)
bağlı olduğuna inanan
kişi, kurum ve kuruluşlarla çalışırız.

cin-kapanci
cigdem-ozovali
serife-kart
oyku-gulata
yesim-endes